Tozkoparan 24. Bölüm

  ნახვები 1,279,783

Tozkoparan İskender

წლის წინ

Sayfamıza abone olmak için: bit.ly/Tozkoparan
======================================================
Elif’in ormanda kaybolduğu haberi kamptaki herkesi telaşlandırmıştır. Mavi Ay ve Karayel, aralarında işbirliği yaparak Elif’i aramaya koyulurlar. Mete ile girdiği her mücadeleyi kazanma arzusuyla yanıp tutuşan Sinan ise Elif’i herkesten önce bulmak adına bu arama çalışmalarını bir mücadeleye çevirecektir.
Ormanda yolunu kaybeden Mavi Ay daha önce kimselerin varlığından bile haberdar olmadığı büyük bir keşif yapar. Sırrını çözemeseler de bu keşif onları peşinde oldukları emanete bir adım daha yaklaştırır.
Sonunda Azmi’nin bakkalında çırak olarak işe başlayan Berke, bakkalın gelirlerini arttırmak için bulduğu yöntemi hayata geçirir. İhtiyacı olan şeyi bulmak adına ormana gizlice girdiğinde kamptaki çocukları, özellikle de Kerem’i oldukça korkutacaktır.
Elif’in bulunması büyük bir sevinç yaratır. Ayrıca doğum gününün yaklaşıyor olması nedeniyle takım arkadaşlarının kutlama hazırlıklarına başlamaları kamptaki havayı yumuşatır. Doğum günü hediyeleri arasında yer alan bir sürpriz ise başta Elif olmak üzere Mavi Ay’ı da oldukça şaşırtacaktır.
Cihan’ın yaşadığı sıkıntılara Kerime’nin yöntemleri de çare olmayınca Sedef istemeyerek de olsa kendi adına zor bir karar almak durumunda kalır. Neyse ki Cihan’ın Sedef’e tatlı bir sürprizi olacaktır.
Mavi Ay ve Karayel’in kamptaki parkur yarışlarındaki kıyasıya rekabeti, Burak ve Asya’nın tasarladığı Yansıma Dünya oyun gözlükleriyle ormanda yapacakları oyuna da yansır. Mete ise kendisini bekleyen tehlikeden tamamen habersizdir.
Tozkoparan heyecan dolu yeni bölümleriyle her Pazartesi 20.00'de #TRT1’de.
=======================================================
#Tozkoparan #TRT1 #Pazartesi
#Salih - #GökhanAtalay | #Celal - #CemalHünal | #Kerime - #AyşeKökçü | #Mete - #ÖzgürEgeNalcı | #Cihan - #BurakKut | #Sedef - #BurcuAltın | #Yasemin - #HelinMelikeÇal | #Elif - #LeylaKırşan | #Asya - #TuananazTiryaki | #Kerem - #DorukKaanAslan | #Burak - #DemirSaygı | #Murat - #CihangirGedizDoğan | #Sinan - #YağızKılınç | #Merve - #AlaraKardak | #Arda - #DenizErayvaz | #Sezgin - #EmreŞen | #Azmi - #EmrahBen | #Nurgül - #SedaÇavdar | #Mehpare - #DilaraAkın | #Berke - #EbubekirÖztürk | #Azmiye - #GülizOktar | #Avcı - #KemalŞamdanlı | #Ayşe - #AyşeLeylaErdoğmuş
=======================================================
Tozkoparan Sosyal Medya Hesapları
Instagram: tozkoparanddizi
Facebook: tozkoparandizi/
Twitter: tozkoparandizi
======================================================= TRT

კომენტარები
Lin Alabli
Lin Alabli 23 საათის წინ
Mavi ay diyenler like karayel yorum ben her ikisini seçmiyorum😁😁😁😁 Ama herkesin istediğine saygı gösteriyorum bu arada bu zamanda izleyenler kaç kişiyiz.
zeynep beyza Aydemir
zeynep beyza Aydemir დღის წინ
Oooooooooooooooooooooooooooooooo
Reyiz Nine
Reyiz Nine 2 დღის წინ
💙🌙
Reyiz Nine
Reyiz Nine 2 დღის წინ
METE 🎯 ASYA📱 Burak🔬 Elif 🥦 Kerem🍇🍈🍏🍎🍉🍐🍊🍑🍆🥑🥥🥝🍋🍒🥔🍌🍓🥕🍍🍅🌽🍞🥜🍄🥦🥒🌶🥐🍗🥖🥓🥨🍔🥞🍟🧀🍕🍖🌭🥩🥪🍲🥘🍳🥚🥙🌯🌮🥣🥗🍿🍱🥫🍘🍙🍚🍤🍫🍧🍛🍥🍥🍨🍬🍜🍡🍩🍭🍮🍪🥟🍝🍠🥠🎂🍯🍢🥡🍰🍼🍼🍣🍦🥧🥛🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂☕☕🍺🍴🍻🥄🍵🍶🥂🔪🍾🥃🏺🍷🥤🍸🥢🍹🍽
Murat maçın
Murat maçın 2 დღის წინ
tozoparan delisi oldum
PR8YUNCU
PR8YUNCU 4 დღის წინ
sinan kalp elif
Deniz Gürbüz
Deniz Gürbüz 4 დღის წინ
Tozkoparan olan meteyi hocası onu kuzgun bataklıklarına çekerken
Songul Ozyolu
Songul Ozyolu 6 დღის წინ
T
brhym Trkye
brhym Trkye 8 დღის წინ
Mete sen sefylm
Nisanur Altındağ
Nisanur Altındağ 8 დღის წინ
Cihan ve Sedef gercekten cok iyi bir çiftler ❤❤❤
Nesimi Abbasov
Nesimi Abbasov 9 დღის წინ
Xujes
Nesimi Abbasov
Nesimi Abbasov 9 დღის წინ
Y9wuelwkejle
Sudenaz Demir
Sudenaz Demir 10 დღის წინ
Ya sezgin hocam muratın eline yapıştı bide sen
Zeynep Dagilmiser
Zeynep Dagilmiser 10 დღის წინ
,dtyhuiuh
Nihat Qurbanli
Nihat Qurbanli 11 დღის წინ
Nolsun uduzduz eyni yox men Azeeiyem
Esmanur Öztürk
Esmanur Öztürk 12 დღის წინ
Meteyi bir tek ben mi sevmiyorum 🙄
Esmanur Öztürk
Esmanur Öztürk 9 დღის წინ
@{ Peashy Bea } aynen meteyi dizide çok abartmışlar
{ Peashy Bea }
{ Peashy Bea } 9 დღის წინ
@Esmanur Öztürk bide ben iskendere yani Çağan efe ak'a daha iyi buluyorum gem yakışıklı ve hemde saygılı biri bu hiç değil sinanın annesi yok bunlar anneleri yanaklarını sıkıyo diye şikayet ediyor çok annamsız
{ Peashy Bea }
{ Peashy Bea } 9 დღის წინ
@Esmanur Öztürk aynen kendini İskender zannediyor bide olayın garip tarafı hikayede kendini İskender yerine koyması yani alakası bile yok
Esmanur Öztürk
Esmanur Öztürk 9 დღის წინ
@{ Peashy Bea } aynen ya meteyi hiç sevmiyorum çok simaraik ukala bir çocuk
{ Peashy Bea }
{ Peashy Bea } 9 დღის წინ
Bende ilk seviyorum sonra bu tozkoparan İskender i izleyince bişe farketim mete kendini İskender zannediyor bu benim gıcığma gidiyo
ASLI BERRA KORKMAZ
ASLI BERRA KORKMAZ 12 დღის წინ
Azmi ile Kerem bütün yemekleri bitirince karısı zapzayıf kalmış ahswxğqosnja
zülal bıdı
zülal bıdı 11 დღის წინ
AYN
Emir Tum
Emir Tum 12 დღის წინ
Ama.sinan.hile.yapmasa..çok.güzel.olur
Emir Tum
Emir Tum 12 დღის წინ
İki.takımda.harika.
Emir Tum
Emir Tum 12 დღის წინ
Çok .güzel
Mətanət Yusifova
Mətanət Yusifova 12 დღის წინ
Siz lahanasınız yoqsa obirisi adını bilmirəm o danışandan sorucun bakayim😈😈😈
Betul Işık
Betul Işık 14 დღის წინ
zümra arasında
serhan yılmaz
serhan yılmaz 14 დღის წინ
Tozkoparan güzel
serhan yılmaz
serhan yılmaz 14 დღის წინ
Tozkoparan güzel
serhan yılmaz
serhan yılmaz 14 დღის წინ
Tozkoparan güzel
serhan yılmaz
serhan yılmaz 14 დღის წინ
Tozkoparan güzel
serhan yılmaz
serhan yılmaz 14 დღის წინ
Tozkoparan güzel
serhan yılmaz
serhan yılmaz 14 დღის წინ
Tozkoparan güzel
Nurcan Özbek
Nurcan Özbek 15 დღის წინ
sinan hile yaptı
Rustem Agayev
Rustem Agayev 15 დღის წინ
Mete🏹🎯 Elif🌿🌹 Burak🔎🔭 Asya🖥️📱 Kerem🎶🎼🍓🍒🍎🍐🍍🍐🌶️🍐🍅🍐🍄🍐🥕🌽🍄🍍🍏🌶️🍏🥝🍍🍊🌶️🍠🌽🥒🥑🍆🍖🍗🍖🍗🍖🍳🥚🍔🥗🍟🥗🌭🍛🍱🍟🍚🍛🍤🍜🍲🌯🌭🌮🍟🥙🍛🍛🍚
Elif Maharaç
Elif Maharaç 16 დღის წინ
Coooook güzeldi
Roblox Elf_0640
Roblox Elf_0640 16 დღის წინ
KARAYELDEN NEFRET EDİYORUM YA!!!
Ayşe Uğuz
Ayşe Uğuz 16 დღის წინ
En guzel bölümler bence 1 den finala kadar bence
CROW_SYR _M.M
CROW_SYR _M.M 16 დღის წინ
Çok guzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeèeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝l
HAYAT İDİL AKBAY
HAYAT İDİL AKBAY 17 დღის წინ
GI CIK MAVİ AY
Ekin Baran
Ekin Baran 18 დღის წინ
Oha çok güzel amına koyayım🦋🔥😵❤💘🌵😍☀️🌙☘💞🤍
evrim Aksın
evrim Aksın 18 დღის წინ
çok güzel olmuş çok bendim
Seher Kumsar
Seher Kumsar 19 დღის წინ
çok güzel olmuş.
Heqiqi Nusretzade
Heqiqi Nusretzade 19 დღის წინ
Amma Toskoparan iskemder bunan çok iyi😊
Heqiqi Nusretzade
Heqiqi Nusretzade 19 დღის წინ
Əla
Melike Demir
Melike Demir 19 დღის წინ
Привет
selcan cakıroglu
selcan cakıroglu 20 დღის წინ
çok güzel vidyo abı 56 . bülümü bekleri
Nuray Aliyeva
Nuray Aliyeva 20 დღის წინ
Elif💙 Merve❤ Asya💙 Arda❤ Burak💙 Sinan❤ Kerem💙 Murat❤ Mete💙 Can❤ Hepinizi ayrı-ayrılıkda seviyorum💙❤ Bu yorumu beğenenler like beğenmeyenler yorum yazsın
Ayaz Ali Şahin
Ayaz Ali Şahin 20 დღის წინ
Sinan haksızlık yapıyı hiçbirşeyi hak etmiyo
Özcan Çelik
Özcan Çelik 20 დღის წინ
Ben çok beyendim
Faik İşkar
Faik İşkar 21 დღის წინ
E
doqa25 masaloyk
doqa25 masaloyk 21 დღის წინ
Ensevdiyim. dizi. Tozkoparan💌
Ladiger Kıvrak
Ladiger Kıvrak 22 დღის წინ
Sinan ve elif sarılınca çok mutlu oldum çok yakışıyorlar sinanin elife iyi misin demesi yani gerçekten çok mutlu oldum ve sinanin elife yardım ederken elini tutması ve sinanin sen kaybolunca ben seni yine bulurum demesi gerçekten çok tatlı yaaa
Ladiger Kıvrak
Ladiger Kıvrak 20 დღის წინ
@Tozkoparan İskender öyleler ztn bilmiyo muydunn
Ahmet Dursun
Ahmet Dursun 22 დღის წინ
AGA BE NURGÜL hoca
Ahmet Dursun
Ahmet Dursun 22 დღის წინ
Sinan elif e aşık mete kıskanıyo dimi öyle ise beğenin
Metin manisa Durak
Metin manisa Durak 23 დღის წინ
En güzel bölümler 20 den 30 kadar olan bolumlerdi .
beren ela tutunmaz
beren ela tutunmaz 24 დღის წინ
bu taşta acaba ne yazıyo bide sinan elife yaklaşıyo farkettiyseniz metede elifi daha çok kısksnıyo
beren ela tutunmaz
beren ela tutunmaz 24 დღის წინ
sizce
Muhammed İstemi
Muhammed İstemi 24 დღის წინ
Sezgin 💋Nurgül
Muhammed İstemi
Muhammed İstemi 24 დღის წინ
Elif 💋sinan
Sebahattin Çebi
Sebahattin Çebi 24 დღის წინ
Valla en yakışıklısı Sinan en güzeli elif
GALAXY OFFICIAL
GALAXY OFFICIAL 24 დღის წინ
*1:16:00** AKSJSK*
Melek Cilenk
Melek Cilenk 25 დღის წინ
Q
Serdar Kymz
Serdar Kymz 25 დღის წინ
Yok
Sahlar Hesenov
Sahlar Hesenov 25 დღის წინ
METE🏹🎯 ELİF🌺🍂🍁🌱🌿☘️ BURAK 🔌🔌 KEREM 🎂🧁🥨🍳🍔🌭🥪🎤🎵🎶🎧 ASYA 📱📱💻💻💻🖱️
Zehra Yalçın
Zehra Yalçın 25 დღის წინ
Mete 🎯🏹 Elif 🌱🌳🪴 Burak 🍵🍾 Kerem 🍫🍟 Asya 📱🖥💻 _____________ Sinan 😈🏹🎯 Murat 🤪🕵🏼‍♀️ Merve 🎯😎 Arda 🕹🎥
Zehra Yalçın
Zehra Yalçın 25 დღის წინ
Aww | love you
yiğit VE adanın maceraları
yiğit VE adanın maceraları 27 დღის წინ
,💜❤️💛🤎🖤🤍🥰😊☺️😌🥰😔😄😄😂🥰🤍
Eylül Yakut
Eylül Yakut 27 დღის წინ
Cihanın yaptığı yemek kral haraket
Kalender Şahan
Kalender Şahan 28 დღის წინ
Mete okçuluk Burak mucid Asya hacker Kerem yemek müzik Elif doğa
Emre Özçelik
Emre Özçelik 28 დღის წინ
atan tutan çoktur ama içi boştır
Gülay Hacıyeva
Gülay Hacıyeva 29 დღის წინ
Evet.Hepiniz beğenin Tozkoparanın bölümleri artsın😘
Aksin Muradov
Aksin Muradov 29 დღის წინ
Tozkoparanda en sevdiyim bölüm bu
KOMBİNİNİ SEÇ
KOMBİNİNİ SEÇ თვის წინ
Mete🎯🏹 Elif☘️🌹 Burak🔬 Asya📱 Kerem🎧+🍔
Medine Güldaş
Medine Güldaş თვის წინ
Burak bilimde çok iyisin Asya sen de tam bir bilgisayar kurdusun Mete sen de çok iyi korusun Elif sen de çok iyi doğa seversin Kerem sen hem takımı en komik hem de çok güzel müzisyen
Elif Doga Elmas
Elif Doga Elmas თვის წინ
Lee 5
Ramazan Ozlu
Ramazan Ozlu თვის წინ
Keşke celal gelmeseydi celal geldi ortalık karıştı meteyi tanıyamıyorum artık🙄🙄
CeyCey
CeyCey თვის წინ
Azmi amca ile Arda'yı çok sevdim beee
Yusuf Koçoğlu
Yusuf Koçoğlu 28 დღის წინ
@Ekin Baran sana demedi fikrini belirtmiş
sinan Oral
sinan Oral 28 დღის წინ
ne yapalım
Ekin Baran
Ekin Baran თვის წინ
Napak
CeyCey
CeyCey თვის წინ
Celal'in yanında Nevzat,Nevzat'ın yanında ise Sinan küçümseniyor...
sinan Oral
sinan Oral 28 დღის წინ
çoook saçma
Ekin Baran
Ekin Baran თვის წინ
Napim
CeyCey
CeyCey თვის წინ
Sinan Mete'ye ayıp oluyo ama beceriksizsin de demezsin yani!!
Ekin Baran
Ekin Baran თვის წინ
Kes
CeyCey
CeyCey თვის წინ
Elif mal mısın ya sen niye tek başına dalıyon o kadar ağacın çalının arasına!?
Ekin Baran
Ekin Baran თვის წინ
Ne diyon lan sen
Hasbihalciler3@ Ridban
Hasbihalciler3@ Ridban თვის წინ
Yanlız filiminiz efsane
Hasbihalciler3@ Ridban
Hasbihalciler3@ Ridban თვის წინ
Neden. Finale girdi lütfe geri başlasın
Sudenaz Demir
Sudenaz Demir თვის წინ
MAVİ AY 💙
Sudenaz Demir
Sudenaz Demir თვის წინ
Demek ki doğa insanı olunca her gördüğü çiçek ke koşuyor hele bide kamp
Sudenaz Demir
Sudenaz Demir თვის წინ
Ben niye birisi Burak diyince niye murat anlıyorum ama mavi ay lardan biri Burak diyince anlıyorum yani karayele bişey demez
Hasan Köse
Hasan Köse თვის წინ
11:25 harikaa
whoiselo
whoiselo თვის წინ
1:25:22
Gunes Alkis
Gunes Alkis თვის წინ
Çok deşik Azra
Gunes Alkis
Gunes Alkis თვის წინ
Tamam
Kenan Mahmudlu
Kenan Mahmudlu თვის წინ
Hayatımda gördüyüm en güzel dizi
Beyza Bayoğlu
Beyza Bayoğlu თვის წინ
Kerem tosun paşa gibi dana🎹🎹
Mahmut Petek
Mahmut Petek 8 დღის წინ
@Ozge Kuvvet sanırım
Ozge Kuvvet
Ozge Kuvvet თვის წინ
Evet hayır mı?
Ozge Kuvvet
Ozge Kuvvet თვის წინ
Yani mete ve diyerleri tozkoparan ismi var am yeni dizi tozkoparan iskender yani iskender en başdaki tozkoparan mi
Sema Abbasli
Sema Abbasli თვის წინ
Güzel bölüm😁
yağmur damlası
yağmur damlası თვის წინ
Bunu neden begenmiyolar anlamıyorum
Ezgi Asmr
Ezgi Asmr თვის წინ
1:04 tozkoapran
TOZKOPARAN İSKENDER FAN
TOZKOPARAN İSKENDER FAN თვის წინ
57:35 kıskanıyoruuuuz😍
Alxan Rəhimov
Alxan Rəhimov თვის წინ
Böyle harika bir film görmedim
tostukoqaran fan
tostukoqaran fan თვის წინ
Çok güzel
Salam Salam
Salam Salam თვის წინ
Ayı
Ayşe Doğan
Ayşe Doğan თვის წინ
Ben bu filmde oynamak istiyorum bu filmi ççok seviyorum her bu filmi izlediğim zaman iynayamadım diye çok üzül
Azranur Erden
Azranur Erden თვის წინ
Sinan çok yakışıklı
ozlem Tom
ozlem Tom თვის წინ
İbrahim kerem Tom bu
ozlem Tom
ozlem Tom თვის წინ
i si büyük k si küçük t si büyük
sercan selvi
sercan selvi თვის წინ
sinan🤬💰 Mete😉🎯🏅 arda✨😀 Kerem🍕🍔🍟🌭🍿🥓🧇🎤🎧🎶 merve😞🎀 Elif 🌿🍀🌴🌳🍃 murat😁😋 Asya💻🖥🖨 Burak🗜⚗🧪🧫🧬🔬🔭
Demet Özdemir
Demet Özdemir თვის წინ
"işte bu yüzden seni seviyorum mete " dedi elif 😂😂
Demet Özdemir
Demet Özdemir 22 დღის წინ
@EDİTS FAN CLUB unuttum izledin galiba 😂👉👈
Cigdem Kabar
Cigdem Kabar თვის წინ
çok güzel olmuş
DTpro
DTpro თვის წინ
yeni izliyorum da
Tozkoparan 25. Bölüm
1:55:25
Tozkoparan İskender
ნახვები 1,3 მლნ
Tozkoparan 40. Bölüm
1:12:45
Tozkoparan İskender
ნახვები 1,7 მლნ
Camdaki Kız 2. Bölüm 3. Fragman
0:57
Camdaki Kız
ნახვები 1,6 მლნ
Tozkoparan İskender 13. Bölüm
1:04:07
Tozkoparan İskender
ნახვები 2,8 მლნ
Tozkoparan İskender 18. Bölüm
57:35
Tozkoparan İskender
ნახვები 1,2 მლნ
Tozkoparan İskender 8. Bölüm
1:11:27
Tozkoparan İskender
ნახვები 3,8 მლნ
Tozkoparan 53. Bölüm
1:11:58
Tozkoparan İskender
ნახვები 1,2 მლნ
Tozkoparan 37. Bölüm
1:01:31
Tozkoparan İskender
ნახვები 1,3 მლნ
Tozkoparan İskender 7. Bölüm
1:04:50
Tozkoparan İskender
ნახვები 4,3 მლნ
Tozkoparan İskender 1. Bölüm
1:09:46
Tozkoparan İskender
ნახვები 8 მლნ
Tozkoparan 23. Bölüm
1:47:15
Tozkoparan İskender
ნახვები 1,3 მლნ
Tozkoparan 25. Bölüm
1:55:24
TRT İzle
ნახვები 313 ათ.
Camdaki Kız 2. Bölüm 3. Fragman
0:57
Camdaki Kız
ნახვები 1,6 მლნ
Masumlar Apartmanı 29. Bölüm
2:1:12
Masumlar Apartmanı
ნახვები 2,3 მლნ
My Thoughts on Reality Shifting
9:48
TheOdd1sOut
ნახვები 8 მლნ
"Красная зона". 26 серия
38:14
НТВ
ნახვები 246 ათ.
კომედი - მაღაზიის მოლარე
13:38
Comedy Group | კომედი ჯგუფი
ნახვები 76 ათ.
Çukur 4.Sezon 32.Bölüm
2:18:02
Çukur
ნახვები 2,8 მლნ
Sadakatsiz 26. Bölüm Fragmanı
0:46
Sadakatsiz
ნახვები 3,9 მლნ