Sen Çal Kapımı 39. Bölüm (Sezon Finali)

  ნახვები 2,495,548

Sen Çal Kapımı

24 დღის წინ

Eda ve Serkan yaşadıkları tehlikeye rağmen dilek kutusunda şanslarını denemeye devam ederler. Serkan hastalığından bahsetmeden hayatın tadını çıkartmak isterken kimse ondaki bu değişikliğe bir anlam verememektedir.
Serkan ve Eda sarı karavanlarında farklı bir yaşam tarzı deneyimlerler. Serkan’ın bu beklenmedik kararları Eda’nın da aklını karıştırmaktadır. Hayallerindeki karavanda sevdiği adamla hayatı dolu dolu yaşarken onları bekleyen tehlikenin farkında değildir. Başlarına gelen son olay Serkan’ın sırrının ortaya çıkmasına neden olacak mıdır?
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi GEpost Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Dizi, oyuncu kadrosunda; Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, Evrim Doğan, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt ve Sinan Albayrak gibi birbirinden başarılı isimleri barındıyor.

#yenidenbuluşacağız #KeremBürsin #HandeErçel

კომენტარები
Sen Çal Kapımı
Sen Çal Kapımı 23 დღის წინ
Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW
Serkan Demirdaş
Serkan Demirdaş 12 საათის წინ
Fragman artkkkk
Bany Suprax
Bany Suprax 4 დღის წინ
Subtitle Turky pleaseee
Suhermansyah Lubis
Suhermansyah Lubis 5 დღის წინ
Subtitle pleaseeee 🙏🙏😭😭
Suhermansyah Lubis
Suhermansyah Lubis 5 დღის წინ
Subtitle pleaseeee 🙏🙏
Suhermansyah Lubis
Suhermansyah Lubis 5 დღის წინ
Subtitle pleaseeee 🙏🙏
Pərvanə Mehdiyeva
Pərvanə Mehdiyeva საათის წინ
Ne zaman başlayacaq eee görəsən?
Murad Aslanov
Murad Aslanov საათის წინ
Serkan gibi sevilemedik bee
Rojin Öztap
Rojin Öztap 2 საათის წინ
Ne zaman başlar yine özledik edser siziii
Gülcan Nerkiz
Gülcan Nerkiz 2 საათის წინ
Ben bu bölümü pek sevemedim çünki ; Set falan var sonra Püren var ve daha bi çok şey Serkanın pürene iyi davranması balcaya davrandığı gibi bence 39.bölüm olmamış kusura bakmayın edser ama çok yakışıyorsunuz ❣
Ahsen
Ahsen 3 საათის წინ
Çok özledim..☺😪
احفظ قرآنك
احفظ قرآنك 4 საათის წინ
40 bölümü çıkmıycakmı
Emine Nur Dilmaç
Emine Nur Dilmaç 5 საათის წინ
Altyazı ekleyin lütfennnn 🙏
Bilal Duman
Bilal Duman 5 საათის წინ
Ya catlatırsınız adamı bu neya nasıl dayanicaz hazirana kadr 😠😠
a n
a n 6 საათის წინ
keşke bitmeseydi
Rama Falah
Rama Falah 9 საათის წინ
Televizyonda bitmesiyle neden GEpost'a indirmiyorsunuz diğer diziler gibi bizi Google ile uğraştırıyorsunuz (inşallah mesaji görürsünüz)
Feya Feya
Feya Feya 9 საათის წინ
Final sonu iyi olmadi guzel sey bekliyordum(
Sadiyenur Bacaksiz
Sadiyenur Bacaksiz 14 საათის წინ
Ben:geliyorlar ???:Kimler? Ben:Allah oruç tutanların orucunu kabul etsinciler.. "Kötü bir şey değil sadece söyledimm"
Asasas14 09
Asasas14 09 18 საათის წინ
Film: Sen çal kapımı Yorumlar : Allah tutulan oruclari qebul etsin 😂😂 ne alaka yav
Almina Aslan
Almina Aslan 22 საათის წინ
Bitmesin yaa 2.sezon cellat gelcek
Hülya Bilgic
Hülya Bilgic დღის წინ
Cok güzel bir bölümdü
_Hissiz_ _Biri_
_Hissiz_ _Biri_ დღის წინ
Burda💙
_KƏFƏNİ_CIRDIM_
_KƏFƏNİ_CIRDIM_ დღის წინ
CİİCOO💙🙈
Eylül Küçük
Eylül Küçük დღის წინ
off en heycanlı yerde bitti yağğğ😭
Mesut Dogan
Mesut Dogan დღის წინ
eda seni çok görmek istiyorum seni merak ediyorum ben diyer isminle hande alışmışız eda yıldıza ve serkan bolata canımız sıkılıyo cumartesi napcaz
Mesut Dogan
Mesut Dogan დღის წინ
iyki varsınız
Mesut Dogan
Mesut Dogan დღის წინ
handecim keremcim ben şevval harika film yapmışsınız yani iyki çekiyosunuz böyle filme ben bayılıyorum harikasınız ama sezon finali diye ara verdiniz ara vermeyin cumartesi caznımız sıkılıt-*yo sizleri çok seviyorum iki varsınız
nilay karasu
nilay karasu დღის წინ
Sezon finalinde bu kadar üzüluyosak kim bilir finalde napicaz........
ALEYNA BALAK
ALEYNA BALAK დღის წინ
Dizi muq kim ne derse desin dizi bitmesin
zeynep dımıtrova
zeynep dımıtrova დღის წინ
merhaba
Lamis Lamis
Lamis Lamis დღის წინ
Bölüm 40❤💋
Нурэлес Нурэлес
Нурэлес Нурэлес დღის წინ
Narde 40 Bolyn ??????
Hazal
Hazal დღის წინ
çok saçma ? o gece neden yok nasıl kurtarıldığını göremedik diziden soğudum?
Hsvej Oeveue
Hsvej Oeveue დღის წინ
Amin
liana Çirah
liana Çirah დღის წინ
@avonkamilla20
Dilnoza Salimova
Dilnoza Salimova დღის წინ
2. Sezon şimdi başlayacak
ADITYA r
ADITYA r დღის წინ
i loved the series hope season 2 will come soon but i will miss this series as well :(
SharifUllah 20
SharifUllah 20 დღის წინ
nice
Ülkü gümüşyazıcı
Ülkü gümüşyazıcı დღის წინ
Bu cadi Selini aratti gercekten
Bahar Yücesoy
Bahar Yücesoy დღის წინ
Yaaa haziranmi yaaaaaaaa ooof
Fatme Husein
Fatme Husein დღის წინ
Gerçekten bitti mi yoksa yeni bölüm gelecek mii
Benim dünyam
Benim dünyam დღის წინ
Edanın elinde ne vardı ki?
Hülya Aydin
Hülya Aydin 2 დღის წინ
Cok Kendini begenmis burnu kaf daginda yapmacik birisin Hande...
çılgın kız
çılgın kız 2 დღის წინ
2 sezon haziranda of yaa
dilara yıldız
dilara yıldız 2 დღის წინ
Hazirani heycanla bekliyorum 🙈
Lina Azur
Lina Azur 2 დღის წინ
Yaa lütfen bitmesinnnnnnnn😭😭😟
*EDSER*
*EDSER* 2 დღის წინ
İnşalah bende bir gün Ayfer gibi Hanker görürüm ♥️
Hadise Akay
Hadise Akay 2 დღის წინ
Bende niye böyle ya bakıyorum gözükmüyor bir daha bakıyorum 2 hafta önce yazıyor
Bak Bak
Bak Bak 2 დღის წინ
Hade iltiraf etdi YES
Сарвар Мамадаюбов
Сарвар Мамадаюбов 2 დღის წინ
40 bölüm ýokmy?
şevvall
şevvall 2 დღის წინ
Sezon finaline girdi. 20 Mayıs ta 2. Sezonun çekimine basliyacaklar
vbddfy euuyt
vbddfy euuyt 2 დღის წინ
Püren : Karavan kapısını çalar Serkan : Ne işi var bunun burda ya Ben : Ohhh iyi dedin 🤗
Üveys Uygur
Üveys Uygur 3 დღის წინ
1:13:0 dakikaya cok guldum
LIDUINA MARIA ROCHA
LIDUINA MARIA ROCHA 3 დღის წინ
bizimki bu sondan daha fazlasını bekliyordu, çünkü bu çiftin geçtiği pek çok sıkıntı bu şekilde bitmek zorunda kaldı. bir devamı olacak ya da yine de kalacak, daha mutlu bir sonla bitmesi için başka bir bölüm olması gerekiyor. Beğenmedi! Bu serinin en iyisini bekliyordum.
vbddfy euuyt
vbddfy euuyt 2 დღის წინ
25:29 kız= ben altın karpuzlu Ben= bende gümüş kavunlu sjsjsjsjsj 😅😅😅
Elanur Erez
Elanur Erez 3 დღის წინ
Ya bu son bölüm çok güzel değilmi arkadaşlar 💙💞💕💗❣️
Etem Hab
Etem Hab 3 დღის წინ
Warum kommt da keine andere Folge ? Kann jemand mir es auf deutsch sagen
cherry B.
cherry B. 2 დღის წინ
sommerpause dann gehts weiter
sinan uykan
sinan uykan 3 დღის წინ
2 sezon gelsin bolur çok güzel filim ya
Melis S
Melis S 3 დღის წინ
Subtitles?
Samed Medeni
Samed Medeni 3 დღის წინ
HAZİRANA KADAR DAYANMA NASIL
arda tv
arda tv 3 დღის წინ
Ramazan yakın da bitecek 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Bade Tüter
Bade Tüter 3 დღის წინ
Şu Berna mıdır, Belda mıdır saçını başını yolmak ağzını burnunu kırmak istiyorum 😡🤬
Ozlem Onal
Ozlem Onal 3 დღის წინ
off ya ne haziranı
Bade Tüter
Bade Tüter 3 დღის წინ
Son sahnede Eda’nın Serkan’ın hastane belgesini görünce sonrasında ne olucak çok merak ediyorum hemen 2. sezonun gelmesini bekliyorum umarım 2. sezon hemen gelir ve çekilir
Rabia Kose
Rabia Kose 7 საათის წინ
Dizi yeni sezonu erken baslar çünkü çok erken bitti bu sezonu izleyemedim doğru düzgün yeni sezonda izliycem mutlaka😊
ŞEMSEY KOTAN
ŞEMSEY KOTAN 3 დღის წინ
Elanin elindeki ne
eioshen boboi
eioshen boboi 3 დღის წინ
Tutugunuz orucu qıldığınız namazı ediyiniz duani Allah qebul elesin🙏
Nurevsan Cansizoglu
Nurevsan Cansizoglu 3 დღის წინ
Eda neden "asla yapmayacagin birseyi yap " da neden yapmadı
Tuğçenur Altındal
Tuğçenur Altındal 4 დღის წინ
Yani varya çığlık atıyorum sinirden ya sezon finalinde bari kıskançlık bir psikopatlık olmasa şaşarım zaten
Elif
Elif 3 დღის წინ
Ama yeni karekterler gelecek
Elif
Elif 3 დღის წინ
O kız konuk oyuncu😂😂😂 yeni sezonda olmayacak
Bany Suprax
Bany Suprax 4 დღის წინ
Subtitle Turky pleaseee
Bany Suprax
Bany Suprax 2 დღის წინ
@eioshen boboi yes. I want Subtitle
eioshen boboi
eioshen boboi 3 დღის წინ
Kahve yollıyim mi Olurr
Ünlüler kanalı
Ünlüler kanalı 4 დღის წინ
25:29 kız= ben altın karpuzlu Ben= bende gümüş kavunlu sjsjsjsjsj 😅😅😅
•Mrs.REMOON•
•Mrs.REMOON• 4 დღის წინ
Haziran’a kadar bekleyebileceğimi hiç sanmıyorum doğrusu.....
Firuze Karimova
Firuze Karimova 4 დღის წინ
Insallah bekliyoruz ❤❤❤
Kübra Dik
Kübra Dik 4 დღის წინ
Sirkincimm senin o serkancim diyen dilini koparirim puren
Yildiz Kerimova
Yildiz Kerimova 4 დღის წინ
Abi bu filim irenç kim yazdı böyle mal gilmi
busra konukpay
busra konukpay 4 დღის წინ
İlk defa bi bölümden sıkıldım
laNja
laNja 4 დღის წინ
the best drama off turkeyyy i love sou much all sen çal kapimi 😘💜 i love u edaaaaaa & serkan 😙💜🌍 🇱🇴🇻🇪 🇦🇱🇱 🇬ü🇱🇪 🇬ü🇱🇪✋🍀! snapchat serkn &eda pleasse💕💕💕!!
Aygün Sərxanlı
Aygün Sərxanlı 4 დღის წინ
Bunu bana yapamazsınızzz sezon finali ne yaa😭😭🥺🥺
Suboda Kannangara
Suboda Kannangara 4 დღის წინ
gelecek sezon?
Kendin Yap
Kendin Yap 4 დღის წინ
Azərbaycandan izleyenler burdami? 🇦🇿🇹🇷🥰
eioshen boboi
eioshen boboi 2 დღის წინ
Tutugunuz orucu qıldığınız namazı ediyiniz duani Allah qebul elesin🙏
Beren Yeşilkaya
Beren Yeşilkaya 4 დღის წინ
kara kız fifi nerde diziden ayrıldımı
crismari raymundo
crismari raymundo 4 დღის წინ
special appearance Nergiz of rm.309
Marleen Sattler
Marleen Sattler 4 დღის წინ
Türkçe altyazılı lütfen 💙
Sevim Hiranur
Sevim Hiranur 4 დღის წინ
Kahve yollıyim mi Olurr
Аклли Болла
Аклли Болла 4 დღის წინ
Türk kardeşlerime Özbekistan'dan selamlar ! ,, Şen çal kapımı,, harika bir dizi !
Mustafa Kapucu
Mustafa Kapucu 5 დღის წინ
savaş dizisi başlamamalıydı
Rabia Döldöş
Rabia Döldöş 5 დღის წინ
Haziranda yeni sezon cikacak ama eger reytingler dusuk gelirse yeni sezonda devam etmeyebilir yani yaz sonunda final olabilir biz final olmasini degil de devam etmesini isteriz sonucta fox tv nin en guzel.dizisi fox tv sen czl kapiminin yerini hicbir diziyle dolduramaz biz.buna izin vermeyiz unutmayalim ki yazin birden fazla.yaz dizisi baslayacak onemli olan yeni dizilerin baslamasi degil sen cal kapiminin cikacak yeni dizilerin arasindan en iyi reytingleri almasi ve o dizilere papuc birakmamasi biliyorum benim gibi sizde sen cal kapimini bitmesini istemiyorsunuz hadi o zaman dizimizin ne kadar cok sevildigini gosterelim herkese
kolim jone
kolim jone 5 დღის წინ
İçimden bir ses Serkan bu kemalın oğlu diye söylüyor saçları aynı
Elif
Elif 3 დღის წინ
Aynen😂😂😂
Eren Rüzgar
Eren Rüzgar 5 დღის წინ
38 ve 39. bölümde yönetmen resmen saçmalamış. hadi hayallerini çantadan çekiyorlarda. bi film çekimine denk gelmeleri orda oynamaları felan hem sıkıcı hem saçmaydı
kolim jone
kolim jone 5 დღის წინ
için bir şey yazmasınlar kaleminizi ....m
Nata Watson
Nata Watson 5 დღის წინ
Если главные актёры умрут или поменяют, или же ещё что нибудь с ними произойдёт, то вообще бессмысленный просмотр будет.. надеюсь будет всё хорошо☺️
Yağmur Atmaca
Yağmur Atmaca 5 დღის წინ
Serkan bu bölümde naptı böyle ya normalde herkese buz edaya bile buz kıza ne biçim davranıyor
İslim Ruppel
İslim Ruppel 5 დღის წინ
Son iki bölüm gerçekten çok alakasız ve saçma çekilmiş yorulmuşlar mı ne güzel sahneler olmamış 😂😂
#ADFC
#ADFC 5 დღის წინ
1.15.15 kıskançlık krizi
Sahdaab Ahmad
Sahdaab Ahmad 5 დღის წინ
Please add turkish subtitles
Азизе Ахмед
Азизе Ахмед 5 დღის წინ
Artik olmicak mi bu dizi
Dzsenifer Lakatos
Dzsenifer Lakatos 5 დღის წინ
Nem lesz több rész??
ZEHRA AYDIN
ZEHRA AYDIN 5 დღის წინ
Demek bitmiş bu sezon hoşçakal EdSer başka sezonlarda görüşmek üzere🎉❤👋 inşallah arka sokaklar kadar devam eder🤲❤😔😣
Zerina Drpljanin
Zerina Drpljanin 5 დღის წინ
O kadar saçmaladınız bu set işiyle, ne alakası var? Belli ki fikrileriniz bitmiş, bu mu geldi aklınıza, çok sıkıcı bir bölüm, böyle bir diziyi maf ettiniz👏🏻
Ágnes Engediné Orbán
Ágnes Engediné Orbán 5 დღის წინ
De kár, hogy már megint nincs felirat, így nem lehet megnézni automatikus fordítóval.
Hikmet Haciyev
Hikmet Haciyev 5 დღის წინ
Az niye final oldu
Merjen Tairowa
Merjen Tairowa 5 დღის წინ
Bu oyuncular nereye gitti, resmen bikaç kişi kalmış
Merjen Tairowa
Merjen Tairowa 4 დღის წინ
Bir de, bu bölüm çok saçma olmuş
Suhermansyah Lubis
Suhermansyah Lubis 5 დღის წინ
Subtitle pleaseeee 🙏🙏
Suhermansyah Lubis
Suhermansyah Lubis 5 დღის წინ
Subtitle pleaseeee 🙏🙏
Suhermansyah Lubis
Suhermansyah Lubis 5 დღის წინ
Subtitle pleaseeee 🙏🙏
Parpali
Parpali 5 დღის წინ
şaka mısınız siz ya bu nasıl senaryo izlemeden her seyi tahmin ettim kesın şöyle bitecek dedim öyle bitti. Püren sacma sapan hareketler yapıyor Eda kendi kendine yalandan kıskanıyo gülüyo filan serkan desen dünden razı pürenin hareketlerine karşılık veriyor ne edanın ne serkanın pürene karsı kesin çizgileri yok. bütün klişeleri denediniz şu senaryoyu ben yazsam dizi uçar o derece amatörsünüz. Romantik komedi bu dram dizisi değil. sezon finalini öylesine çekmişsiniz zaten 0 heyecan. yazık edeceksiniz şu güzel uyumlu çifte. Neymiş üzerlerine silah doğrultuldu diye eda serkanı öpmüyormuş kural koymuş hahahahaha evet çok ıyı senaryo. şu senaryoyu yazanlar mümkünse başka dizi için bir şey yazmasınlar kaleminizi ....m
Hanzey Yılmaz
Hanzey Yılmaz 5 დღის წინ
Neden erken baylasmadin ben zor izledim bunu
Hanzey Yılmaz
Hanzey Yılmaz 5 დღის წინ
Bilseydim beklerdim
BETÜL YILDIZ
BETÜL YILDIZ 5 დღის წინ
Şu Pırıl'ın tutarsızlığından nefret ediyorum ya. Selin geldiğinde hemen Eda'yı bırakıp Selin'e koştu. Serkan'ın hafızasını kaybettiği dönemde Eda ile bir kere bile konuşup halini hatrını sormadı, şimdide Eda ile bir konuşmalar bir ilgilenmeler felan gerçekten çok absürt oluyor.
BETÜL YILDIZ
BETÜL YILDIZ 4 დღის წინ
@Kayra Evci Farkındayım. Onun bir karakter olduğununda farkındayım o yüzden karakteri değil, karaktere yön veren şeyi yani senaristi eleştirmek istedim ama sen yanlış anlamışsın ya da ben anlatamamışım.
NİSANUR ÇINAR
NİSANUR ÇINAR 4 დღის წინ
@Kayra Evci olsun bizde dizide diyoruz
eq umq
eq umq 4 დღის წინ
@Kayra Evci farkındayız canım,ve bölüm hakkında fikirlerimizi bölüşuyoruz ki bu da tabii bi şey
Kayra Evci
Kayra Evci 4 დღის წინ
Dizi bu farkında mısınız
nermin velizade
nermin velizade 5 დღის წინ
Faraqman okadar sıradan okadar çəkici diyildiki simdi izliyorum diziyi. Oda hicbirsye yoktu izləməyə diye
Sinem Kansoy
Sinem Kansoy 5 დღის წინ
Sezon finalinde bile araya 3.kişileri sokan koca yürekli SÇK senaristlerine sesleniyorum yapmayın şunu bıktık😬
Cem Zey
Cem Zey 2 დღის წინ
@DRNLZAYD Gerçekten mi
DRNLZAYD
DRNLZAYD 4 დღის წინ
Yeni sezon hakkında bir spoiler:eda hamile olcak serkan iyileşecek Bir dedim ama iki oldu affola
Sen Çal Kapımı 38. Bölüm
2:03:40
Sen Çal Kapımı
ნახვები 3,5 მლნ
Hercai 69. Bölüm (FİNAL)
2:28:29
Hercai
ნახვები 3,5 მლნ
Audi RS Q8 vs BMW X6M. Urus для бедных?
39:33
DSC OFF
ნახვები 142 ათ.
Seni Çok Bekledim 13. Bölüm (Final)
2:4:21
Seni Çok Bekledim
ნახვები 1,3 მლნ
LILHUDDY - America's Sweetheart (Official Music Video)
3:30
LILHUDDYVEVO
ნახვები 9 მლნ
Aşk Laftan Anlamaz 1.Bölüm ᴴᴰ
1:50:17
Aşk Laftan Anlamaz
ნახვები 23 მლნ
Teşkilat 10. Bölüm
2:09:02
Teşkilat Dizisi
ნახვები 784 ათ.
İyi Günde Kötü Günde 1. Bölüm
2:04:19
İyi Günde Kötü Günde
ნახვები 3,2 მლნ
Alev Alev 26. Bölüm
2:13:27
Alev Alev
ნახვები 1,2 მლნ
Menajerimi Ara 37. Bölüm
2:28:51
Menajerimi Ara
ნახვები 218 ათ.
Kardeşlerim 12. Bölüm
2:21:58
KARDEŞLERİM
ნახვები 6 მლნ
Ramo - 40.Bölüm (Final)
2:01:00
Ramo
ნახვები 2,6 მლნ
Doğduğun Ev Kaderindir | 42. Bölüm
2:36:06
Doğduğun Ev Kaderindir
ნახვები 2,2 მლნ
Kırmızı Oda | 36. Bölüm | "HAYAT DEVAM EDİYOR"
2:20:16
Kırmızı Oda
ნახვები 2,6 მლნ
Audi RS Q8 vs BMW X6M. Urus для бедных?
39:33
DSC OFF
ნახვები 142 ათ.
Seni Çok Bekledim 13. Bölüm (Final)
2:4:21
Seni Çok Bekledim
ნახვები 1,3 მლნ
LILHUDDY - America's Sweetheart (Official Music Video)
3:30
LILHUDDYVEVO
ნახვები 9 მლნ
GÜLMEK İÇİN İZLE...
15:21
Enes Batur
ნახვები 2,6 მლნ
ნიჭიერი ტიკტოკერების ზეიმი პრაიმშოუში
19:59
ROBLOX LIFE : Gold Sister Full Story - Part 1 -  Animation
15:36
Broblox
ნახვები 3,5 მლნ
Çukur 4. Sezon 36. Bölüm Fragman
1:09
Çukur
ნახვები 4,4 მლნ
Bir Zamanlar Çukurova 95. Bölüm
2:26:29
Bir Zamanlar Çukurova
ნახვები 1,8 მლნ