Yağmur Terk Edildi! - Son Yaz 3. Bölüm
3:04
Son Yaz 3. Bölüm | Çöp Torbası
2:26:37
3 დღის წინ
Akgün'e Atılan Olta - Son Yaz 3. Bölüm
6:37
Son Yaz 3. Bölüm 2. Ön İzleme
1:19
3 დღის წინ
Son Yaz 3. Bölüm Ön İzleme
1:21
4 დღის წინ
Akgün'süz Parti Olmaz - Son Yaz 2. Bölüm
8:18
Akgün Satış Kurbanı - Son Yaz 2. Bölüm
6:09
Hadi Akgün'e Müsaade - Son Yaz 2. Bölüm
4:02
Yalan Olmuş İki Hayat - Son Yaz 2. Bölüm
6:49
Son Yaz 2. Bölüm | Sen Haklıydın
2:24:00
10 დღის წინ
Son Yaz 2. Bölüm 2. Ön İzleme
1:21
10 დღის წინ
Son Yaz 1. Bölüm Kamera Arkası
1:02
10 დღის წინ
Son Yaz 2. Bölüm Ön İzleme
1:20
11 დღის წინ
Selim'in Canan Aşkı - Son Yaz 1. Bölüm
8:33
Savcı Selim Partide - Son Yaz 1. Bölüm
8:05
Canan'ın Selim'e Resti! - Son Yaz 1. Bölüm
6:47
Selim Raconu Kesti! - Son Yaz 1. Bölüm
10:25
Yağmur'un Baba Öfkesi - Son Yaz 1. Bölüm
5:30
Son Yaz 1. Bölüm | İki Yabancı
2:18:52
17 დღის წინ
Son Yaz 1. Bölüm Ön İzleme
1:20
17 დღის წინ
Son Yaz Cuma 20.00'de FOX'ta!
1:11
24 დღის წინ
Son Yaz Yakında FOX'ta!
0:56
თვის წინ
კომენტარები
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
NOLUYOOOOO YAA
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
GÜNÜN SÖZÜ ALLAHIN DAN BULL İNŞALLAH
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
BU TEKNE DİREK BİZE GELİYOR AKGÜN
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
SENDE TIPKI BABAN GİBİ İNATÇISIN
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
SİMARMAYİM DİYE BELLİ ETMİYOR
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
BELKİ DE BAŞIMA BİŞEY GELSE TEK O ÜZÜLÜR
Meryem Arslan
Meryem Arslan 23 საათის წინ
Ya benim anlamadığım şey Kaan masanın altında saklanırken Yağmuru ortada gördü ve hiçbir şey yapmadı bunu Nazda gördü ve her şeyi söylemeyen Naz Yağmura da diyebilirdi bunu
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
182 BİNN OLMUŞUZ BÜYÜYORUZ ADMİNN
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
SONERRRRR SONERRRRR (BUNU BÜTÜN YORUMLARA YAZABİLİRİM) ÇOK GUZELDİ AMAA KAFA SALLAMASI FİLAN
İko Konya
İko Konya 23 საათის წინ
Hafta içi ne zaman?
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
SESSİZZZ SOKAKLARDA
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
ADIM NASIL AKGÜN SE SÖYLEDİKLERİMDE O KADAR DOĞRU
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
AA ÇOK AYIP HİÇ BENZİYORMUYUZ
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
OĞLUM NAPİYOSUN LAN SEN NAPİYOSUN LANNN SENNN
boşver gitsin net
boşver gitsin net 23 საათის წინ
Bu arabada çocuklar duymasındaki mutfak gibi oldu
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
AYNENN ÖYLE
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
BÜYÜK KONUŞMA YAĞMUR KURTULMAK İSTEMİYOSUN AKGUNDEN İSTEEE
Эмин Эмин
Эмин Эмин 23 საათის წინ
BU KIZIN BASKA SORTU YOKMU
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
ONU BILIYORUZ LAN
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
BİDAHA SÖYLETME ARABYA GEÇ YAA Bİ KEREDE BEN DEMEDEN GEÇÇÇ
Ali İhsan Candemir
Ali İhsan Candemir 23 საათის წინ
Şu sahneden daha çook istiyoruz yakınlaşsınlar
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
YAPACAK BİRŞEY YOK
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
VİCDANLI YETİŞTİRDİM OĞLUMU
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
BABA
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
BİZİ BOZARR bu işlere
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
SIKI TUTUN SIKI
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
NASIL CALISMIYOR
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
AKGÜN BU DIREK BIZE GELIYIR
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
YAĞMUR BI TEKNE GELIYOR
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
BEN BABAMA DEĞIL DE ANNEME BENZEMEK ISTERDIM ISTE
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
O KADAR DIKSIN KI
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
IŞLETME 2. SINIF IHRAÇ AKLIMIZ DA DURSUN
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
BIR KAC TANE ATIP KACIYORUM YINE
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
GEMİYE BİNECEKSEN YAĞMUR YAĞMADAN GİTT
Nes
Nes 23 საათის წინ
Adam gibi adam bee😍
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
AY TUTULDU GÜNEŞ TUTULDU AKGÜN YAĞMURA TUTULDU
Kadir adalı
Kadir adalı 23 საათის წინ
akgün değil o adamın adı kerem öğrenci kıvanç abisinden bişiler
mehmet ali aslan
mehmet ali aslan 23 საათის წინ
Admin bölümü TR ye aç kardeşim sizin izleyici kazanmanız lazım reytingler ortada ne alaka bu yaptığınız mantıklı düşünen kimse yok mu orda
Muhammed Türkmen
Muhammed Türkmen 23 საათის წინ
1.33.51 den sonra ses yok lütfen düzeltirmsnz
Selin Işık
Selin Işık 23 საათის წინ
Akgün ihanet etmezzzzzzz...!!!
PUBG DELİSİ
PUBG DELİSİ 23 საათის წინ
Hayatımda izlediğim en iyi dizi film
CyJKa
CyJKa 23 საათის წინ
1:34:31 napıyo bitli bebe
Nilya
Nilya 23 საათის წინ
3. Bülüm neden yüklenmedi hala
Rabia
Rabia დღის წინ
HUU HUUUU
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
@Hümeyra Yıldız ok geldim
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
@Rabia evt ama olsun daha bi çok dizininde yok fragman gelir elbet boşver diger videoya gel denizden babam ciktiya
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
ADMIN DEN YINE SES YOK :))
Rabia
Rabia 23 საათის წინ
MRB
Hümeyra Yıldız
Hümeyra Yıldız 23 საათის წინ
Mrb
pacman BRA
pacman BRA დღის წინ
pff :D
Rabia
Rabia დღის წინ
SESIM GELIYOR MU ORAYA
Rabia
Rabia დღის წინ
ADMIIINNNN
Rabia
Rabia დღის წინ
GEL DE KONUŞALIM ADMIN YA YAZACAK BIRSEY BULAMIYORUM
Memati Ergenç
Memati Ergenç დღის წინ
Sevgili Sinan tuzcu kafa sesin nerde
Rabia
Rabia დღის წინ
VUSLATA KAÇ KALDI ADMIN
Rabia
Rabia დღის წინ
NAMINI HAK EDİYORSUN SAVCI SELIM KARAA.
emine hacieva
emine hacieva დღის წინ
Ayni medcezir ordaki gibi bir site akgul yamac gibi bir suclu,avukat kendi oglu gibi sevicek sayre ve sayre
Ev Ev
Ev Ev დღის წინ
Çok heyecanlandım lannn Fragman gelsin
Burak
Burak დღის წინ
MERHABA 4 BÖLÜM FRAGMANI ATABİLİRMİSİNİZ GEpost SAYFASINA
Eğlence Medya
Eğlence Medya დღის წინ
Gerçekte bok atlarc
Morbidangel
Morbidangel დღის წინ
dizide tek beğenmediğim şey ismi oldu çok daha güzel isimler bulabilirlerdi Son Yaz gençlik dizisi ismi gibi
Süleyman Örnek
Süleyman Örnek დღის წინ
Efsoooo
ibrahim Koç
ibrahim Koç დღის წინ
3 bölümünü üç kez izledim
Fiyalka Kuznec
Fiyalka Kuznec დღის წინ
Fraqman niye gelmdi?
ibrahim Koç
ibrahim Koç დღის წინ
Uzun zamandır izlediğim en iyi dizi umarım bozmaz
Nurlan Askerov
Nurlan Askerov დღის წინ
İlk bölümde savcı Selim Kara: Bin arabaya Üçüncü bölüm savcı Selim Kara: İn arabadan
meteata07 qqq
meteata07 qqq დღის წინ
.
mertcan
mertcan დღის წინ
bir kız ugruna kavga etmem
Amacı olmayan insan
Amacı olmayan insan დღის წინ
bunu tr de de yayınlasanız ne olur sanki
ultrAslan34_Avrupa
ultrAslan34_Avrupa დღის წინ
Ses niye yok
Sidar Gelir
Sidar Gelir დღის წინ
Ben şahsiyen şimdiye kadar hiçbir türk dizisini beğenmiyordun. Çünkü giriş orta sonuç bölümleri hep aynı genellikle. Ama bu dizide başlangıç çok farklı muhteşem bir akış inşallah devamı gelir
ver movifiqre saxeli ravi
ver movifiqre saxeli ravi დღის წინ
Çok iyi dizi yaa reyting kurbani olmasin
ver movifiqre saxeli ravi
ver movifiqre saxeli ravi დღის წინ
Ah admin nekadar mutlu ediyorsun bizi
Yağmur Su Atar
Yağmur Su Atar დღის წინ
2.49 BO9LE YAZIYOR GOGLE YERİNE Bİ BAKIN YAA LÜTFEN BİR DE BEĞENİR MİSİNİZ SEVAP TIRR
Ugur Guluyev
Ugur Guluyev დღის წინ
ihi giyorsunuz sakin bokunu cikarmayin cukura carpismaya benzetmeyin dogal hakiki yoldan yuryun zaten dizi anlyoruk
Yağmur hınçal
Yağmur hınçal დღის წინ
ADMİN AÇ ŞU DİZİYİ TÜRKİYEYE TÜM DIZİLER GİRMİŞ AKINCI,RAMO,MUCİZE DOKTOR,KIRMIZI ODA,MASUMLAR APARTMANI,MARAŞLI HEPSİ GİRMİŞ HADI AÇDA BİZDE TRENDLERE SOKALIM SON YAZ'I YOKSA REYTING KURBANI OLACAK 😔